{{ctrl.notification}}
هر یک از ایرلاین ها چه مسیرهایی را برای سفر به چین طی میکنند

چین، سرزمینی باستانی، مرموز و زیبا است. بازدید از چین، همیشه برای گردشگران و بازدیدکنندگان ماجراجو و عاشق هیجان از این کشور، جذاب بوده است. این کشور، سومین کشور بزرگ جهان و پر جمعیت ترین کشور جهان است. طیف گسترده ای از شرایط اقلیمی زمین و آب و هوایی در این کشور بزرگ وجود دارد که در شکل دادن جاذبه های طبیعی متعدد آن، موثر بوده است. فراوانی این تاثیر را می توان در انواع منابع، گیاهان، حیوانات و مواد معدنی، و حتی خلق و خوی مردمان مناطق مختلف آن مشاهده کرد.بلیط هواپیما ، بلیط چارتر ، بلیط قطار ، رزرو هتل با رسپینا 24

تقاضا برای سفر به کشور چین و تهیه بلیط سفر به این کشور و نیز رزرو تورهای تجاری و نیز گردشگری به چین، روز به روز درحال افزایش است. این کشور بالاترین رشد اقتصادی را در دنیا دارد و می توان آن را صنعتی ترین کشور دنیا نیز نامید. شاید یکی از دلایل تقاضاهای مسافران، برای سفر به این کشور دانست. بسیاری از  تجار از شرق و غرب عالم، برای بازدید از صنایع و نمایشگاههای بزرگ این کشور، به چین سفر می کنند.

از طرفی نیز، به علت وجود جاذبه های طبیعی فراوان، چین می تواند به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل شود.

چین، سرزمینی باستانی، مرموز و زیبا است. بازدید از چین، همیشه برای گردشگران و بازدیدکنندگان ماجراجو و عاشق هیجان از این کشور، جذاب بوده است. این کشور، سومین کشور بزرگ جهان و پر جمعیت ترین کشور جهان است. طیف گسترده ای از شرایط اقلیمی زمین و آب و هوایی در این کشور بزرگ وجود دارد که در شکل دادن جاذبه های طبیعی متعدد آن، موثر بوده است. فراوانی این تاثیر را می توان در انواع منابع، گیاهان، حیوانات و مواد معدنی، و حتی خلق و خوی مردمان مناطق مختلف آن مشاهده کرد.  

چین را بواسطه ی جاذبه های طبیعی آن و آثار باستانی فراوانی آن که از 5000 سال قبل از میلاد مسیح تاکنون باقی مانده است؛ می توان غنی ترین کشور دنیا دانست. حتی قدیمی ترین اسکلت انسان که عمر آن را به 1.8میلیون سال قبل بازمی گردد؛ در این کشور کشف شده است.

جمهوری خلق چین، از سال 1949 که حکومت آن به جمهوری تبدیل شد و مائو به حکومت رسید؛ هدف خود را در رسیدن به قله ی اقتصاد دنیا و رفع فقر و تبعیض قرار داد که تا به اکنون، توانسته در این امر، موفق باشد. تا حدی که صادرات محصولات ساخت کشور چین، توانسته تمام کشورهای دنیا را از نظر سهم بازار، از آن خود کند.  این رسوخ در بازار و صنعت، تا حدی بوده که بسیاری تجار شرقی و غربی،  با تهیه ی بلیط چین و سفر به چین، خود را به این کشور می رسانند و با حضور و شرکت در صنایع مختلف و نیز نمایشگاههای بزرگ این کشور، و خرید خدمات و اجناس مختلف از صنایع این کشور، سعی دارند تا علاوه بر رفع نیازهای صنایع کشورشان، از سود سرشار تجارت با این کشور بهره مند گردند.

بسیاری از ایرلاین های معروف دنیا، با درک این مهم، سعی بر این داشته اند تا بهترین و بزرگترین هواپیماهای خود را به سفر به این چین اختصاص دهند و با دایر کردن دفاتر فروش خود در کشور چین و نیز کشورهای مختلف، بتوانند سهم بیشتری از فروش بلیط چین را بدست آورند.

در حال حاضر، ایرلاین های زیر از مسیر ایران به چین، پرواز مستقیم یا یکبار توقف دارند. این ایرلاین ها عبارتند از:

هواپیمایی ماهان

بلیط چین

شرکت هواپیمایی ماهان سه مسیر را برای سه شهر چین در برنامه پروازهای خود دارد :

مسیر هوایی تهران – شانگهای – تهران مستقیم بدون توقف با طول پرواز حدود ۹ ساعت هفته ای شش پرواز

مسیر هوایی تهران - پکن - تهران مستقیم بدون توقف با طول پرواز ۷ ساعت و هفته ای چهار پرواز

و مسیر هوایی تهران – گوانگجو – تهران مستقیم بدون توقف با طول پرواز حدود ۸ ساعت هفته ای سه پرواز

 

ایران ایر

 

ایران ایر

 

شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر تهران – پکن – تهران مستقیم بدون توقف با طول پرواز حدود ۷ ساعت هفته ای یک پرواز

شرکت هواپیمایی چین جنوبی

شرکت هواپیمایی چین جنوبی (چاینا ساترن یا CZ) مسیر هوایی تهران – ارومچی – تهران با طول پرواز ۴ ساعت هفته ای چهار پرواز، ادامه مسیر به بقیه شهرهای چین با پروازهای داخلی چین بعد از رد شدن از گیت های چک پاسپورت و تعویض ترمینال و هواپیما بعد از حداقل چهار ساعت (شهر ارومچی در استان شینجیان در شمال غربی چین نزدیکترین استان به ایران است) (این شرکت هواپیمایی چینی در آغاز کار خود خدمات خوبی ارائه می کرد ولی در چند سال اخیر علاوه بر گرانی قیمت بلیط از خدمات خوبی برخوردار نیست.)

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات مسیر هوایی تهران – دوبی – شانگهای و تهران – دوبی – گوانجو هر روز یک پرواز با توقف در دوبی و پیاده شدن درترمینال فرودگاه ، تعویض هواپیما و ادامه مسیر بعداز حداقل چهار ساعت.

هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر

 

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز مسیر هوایی تهران – دوحه – شانگهای و تهران – دوحه – پکن و تهران – دوحه – هنگ کنگ با توقف در شهر دوحه قطر و پیاده شدن در ترمینال و تعویض هواپیما و ادامه مسیر به شهرهای چین (توقف در ترمینال دوحه قطرگاهی اوقات به ۷ تا ۸ ساعت و یکروز هم می رسد که این ایرلاین طبق قانون یاتا برای مسافران تور گردش داخل شهر و پذیرایی و برای توقف بیش از یکروز هتل در شهر تدارک می بیند) در مواقع تهیه بلیط از برنامه دقیق خود اطلاع کسب کنید.

هواپیمایی کتی پاسیفیک

هواپیمایی کتی پاسیفیک

 

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز مسیر هوایی تهران – دوحه – شانگهای و تهران – دوحه – پکن و تهران – دوحه – هنگ کنگ با توقف در شهر دوحه قطر و پیاده شدن در ترمینال و تعویض هواپیما و ادامه مسیر به شهرهای چین (توقف در ترمینال دوحه قطرگاهی اوقات به ۷ تا ۸ ساعت و یکروز هم می رسد که این ایرلاین طبق قانون یاتا برای مسافران تور گردش داخل شهر و پذیرایی و برای توقف بیش از یکروز هتل در شهر تدارک می بیند) در مواقع تهیه بلیط از برنامه دقیق خود اطلاع کسب کنید.

 

چمدون بسته اعلام می دارد برنامه های ایر لاین ها هر چند وقت بنابر اقضای تعداد مسافر و زمان تغییر می یابد. بنابراین هر وقت تصمیم به سفر داشتید برنامه پروازها را چک کنید.

توجه : البته مسیر هوایی و پروازهای دیگری برای سفر به کشور چین وجود دارد که از مسیر همراه با توقف در کشورهای دیگر عبور می کند مانند ایران ایر تهران – کوالالامپور- چین و ماهان تهران – بانکوک – چین که هر دوی این پروازها فقط بخش اول سفر با هواپیماهای ایرانی پشتیبانی می شود و قسمت دوم را باید با خطوط هوایی بقیه ایرلاین های خارجی ادامه مسیر دهید که اغلب توقف در فرودگاهها زمان زیادی را می طلبد. (این دو مسیر برای مسافرانی خوب است که علاوه بر چین می خواهند در این دو کشور اقامتهای کوتاهی داشته باشند.)

در خیلی موارد بلیط های چارتری برای مسافرت های کوتاه مقرون بصرفه تر است مشروط به اینکه با برنامه سفر شما از نظر زمان و مقصد هماهنگ باشد.

چمدون بسته، با توجه به ارائه بلیط های بیش از 950 ایرلاین مختلف در سایت خود، و نیز فروش بلیط های ایرلاین های داخلی کشورهای مختلف، فروش بلیط هواپیما داخلی، فروش بلیط قطار، فروش بلیط اتوبوس، و همینطور با ارائه خدمات ویژه شامل رزرو تور، رزرو هتل، و نیز اخذ ویزای کشورهای مختلف، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات کامل به مشتریان خود اعلام می دارد. 

بلیط هواپیما ، بلیط چارتر ، بلیط قطار ، رزرو هتل

date_range چهارشنبه 18 اسفند 1395 remove_red_eye 1835 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
090000000001
0500000001
پرواز خارجی
90000000002
0500000002
قطار
90000000003
0500000003
قطار
90000000003
0500000003
اتوبوس
90000000004
0500000004
هتل داخلی
90000000007
0500000007
هتل خارجی
90000000008
0500000008
تور داخلی
90000000005
0500000005
تور خارجی
90000000006
0500000006
بیمه مسافرتی
90000000010
0500000010
ویزا
90000000009
0500000009
ثبت نظر
chat 0